Nowoczesna obsługa gościa hotelowego realizowana jest coraz częściej na wielu różnych poziomach. Nieocenionym wsparciem w tym okazują się cyfrowe narzędzia. Przykładem może być TV webOS firmy iLumio.
Minęły już czasy, gdy kontakt klienta z obsługą hotelu wymagał pojawienia się w recepcji lub skorzystania z telefonu. Teraz cyfrowe rozwiązania umożliwiają korzystanie z różnych kanałów kontaktu, a do tego pozwalają na przygotowywanie spersonalizowanych treści marketingowych i odpowiednie ich dostarczenie. Przykładem takiego wielofunkcyjnego, cyfrowego narzędzia jest iLumio TV webOS.
Cyfrowe centrum rozrywki
Takie narzędzia, jak wspomniane już iLumio TV webOS, można wykorzystywać do bardzo wielu celów, chociaż to tak naprawdę cyfrowe centrum rozrywki. Zacznijmy więc od przyjrzenia się podstawowej funkcji iLumio TV webOS. Narzędzie to działa z telewizorami LG z systemem webOS. Po włączeniu takiego odbiornika gość może oglądać kanały telewizyjne w bardzo wysokiej jakości zarówno z naziemnej telewizji cyfrowej, jak i z sieci IPTV. Trudno mówić o prawdziwej rozrywce bez dostępu do internetu, dlatego iLumio TV webOS umożliwia dostęp do treści online, szczególnie multimedialnych. Do tego gość może wyświetlać na ekranie telewizora zawartość swojego telefonu lub tabletu, dzięki połączeniu przez Bluetooth. Możliwości takiego centrum rozrywki są naprawdę duże.
Obsługa w cyfrowym kanale
Ogromną zaletą zaawansowanych systemów dla hoteli, których przykładem jest właśnie iLumio TV webOS, jest także uniwersalność i możliwość wykorzystania w wielu różnych obszarach. Jednym z nich jest obsługa gościa. Innowacyjne, cyfrowe narzędzia pozwalają z poziomu telewizora w pokoju sprawdzić rachunek za pobyt, a czasami również umożliwiają zameldowanie online i wymeldowanie z hotelu. iLumio TV webOS to rozwiązanie, które ułatwia także kontakt z gościem i usprawnia obsługę. Na ekranie telewizora pojawia się komunikat witający klienta oraz przekazujący mu najważniejsze informacje. Do tego gość nie musi już dzwonić do recepcji, ponieważ kompleksowe informacje o usługach hotelu także znajdzie w telewizorze. Można napisać, że przez cały czas prowadzona jest interakcja z klientem. System rejestruje i analizuje aktywność gościa, a potem pod kątem jego zainteresowań wyświetla mu odpowiednie usługi i komunikaty marketingowe.
Bez wątpienia cyfrowe narzędzia, jak iLumio TV webOS, wprowadziły obsługę gości w hotelach na całkiem nowy poziom. Nie tylko usprawniło to przepływ informacji, ale pozwoliło również lepiej dobierać dodatkowe usługi z hotelowej oferty. Takie rozwiązania sprawiają, że klient nigdy nie jest pozostawiony sam sobie i nie poczuje się zagubiony.