Foldery reklamowe dla Twojej firmy – Jak wykonać? Komu zlecić?

 „Oglądani z bliska, wszyscy ludzie są monotonnie różnorodni” – Fernando Pessoa.

Tak też może być z reklamą. Będzie po prostu monotonie różnorodna. Może przez to zginąć w morzu innych reklam, a przecież nie o to chodzi. Zresztą spójrzmy na ulice naszych miast. Wyglądają jak zapomniane, miejskie podwórka zalepione wszelkiego rodzaju monotonnie różnorodnym papierem. Czy chcielibyśmy, aby wśród tych wątpliwej jakości „wystawek” znajdowała się także nasza firma? Na pewno nie. Dobry folder reklamowy, to początek drogi do sukcesu, gdyż jak wiemy to właśnie reklama jest dźwignią wszelakiego handlu i produkcji. Wystarczy wybrać odpowiednią drukarnię cyfrową, aby można było właściwie zareklamować naszą firmę.

Od czego zacząć?

Oczywiście od pomysłu. I nie można zamartwiać się, że nie umiemy, nie uda się, albo co gorsza doszukiwać się w drukowaniu folderów reklamowych zupełnego bezsensu, ponieważ myślimy, że i tak większość takich ulotek ląduje w koszu. Często także, nawet ich nikt nie czyta.

“Nie zamartwiaj się jednak przyszłością. Dzień dzisiejszy wystarczy ci aż nadto” – John Ronald Reuel Tolkien.

I na tym dniu dzisiejszym się skupmy. Bo właśnie tylko tu i teraz, możemy stworzyć coś, co będą chwalić, lub ganić przyszłe pokolenia. Aż tak? Właśnie tak. Folder reklamowy jest taką pierwszą, podstawową zasadą istnienia przedsiębiorstwa. Jeśli będzie doskonały, nasza przyszłość także taka będzie. Jeśli nie, wylądujemy na monotonnie różnorodnej, zaklejonej papierami uliczce. Ważne jest, aby wiedzieć, jaki to ma być folder. Na przykładowej stronie internetowej drukarni cyfrowej www.letica.pl można zamówić różnorodne foldery. Począwszy od zwykłych, małych ulotek, poprzez składane foldery, na których możemy zmieścić także zdjęcia naszej firmy, oraz wiele innych, istotnych informacji. Wielkość papieru nie ma znaczenia. Nasza ulotka może stać się nawet dużym banerem, zamocowanym na stalowych słupach, stojących  obok firmy. Wszystko zależy od rozdzielczości, jaką stworzymy. Dla małych ulotek rozdzielczość nie jest tak istotna. Dla dużych przestrzeni ma ogromne znaczenie. Na małych ulotkach wystarczy zastosować grafikę rastrową (popularny .jpg), dla olbrzymich banerów najodpowiedniejszą będzie grafika wektorowa, polegająca na tworzeniu obrazów za pomocą figur geometrycznych. Odpowiednio przygotowany projekt należy zaakceptować, a następnie wydrukować.

A jak się nie spodoba?

Wszystkie projekty są od razu wyświetlane na ekranie monitora. Możemy je edytować, zmieniać, poprawiać. Jednak monitor ma swoje ograniczenia. Przy wielkoformatowych reklamach nie sposób sobie wyobrazić, jak taki mały obrazek będzie wyglądał na banerze. Niestety. Jeśli już będzie wydrukowany, nie da się go poprawić. Dlatego starajmy się dokładnie zaprojektować to, co chcemy. Aby wyglądało tak, jak chcieliśmy pierwotnie. Zawsze najlepsze pomysły, to są te pomysły, które przychodzą do głowy na samym początku. Dopiero w trakcie, przyglądając się projektowi, postrzegamy go krytycznie i kombinujemy jak go udoskonalić. Często nic z tego nie wychodzi i psujemy całą sprawę. Oczywiście jest na to sposób. Jeśli nie możemy się zdecydować co do kształtu finalnego reklamy, możemy zamówić baner świetlny, na którym są wyświetlane informacje poprzez pamięć cyfrową. Można taki baner dowolnie modyfikować i zmieniać w zależności od potrzeb. To dla niezdecydowanych ogromne ułatwienie.

For higher value properties, important documents or for agents who want to make the best presentation Pocket Folders are a valuable aid in presenting and building YOUR brand. Capacity Pocket Folder, for holding extra volume. This is achieved with a double score and oversized board. email: info@designhaus.eu | www.designhaus.eu

Foldery dla wszystkich i na długo

Foldery składane są bardzo dobrym pomysłem na reklamę swojej firmy. Poprzez profesjonalny projekt i perfekcyjne wykonanie, można podnieść renomę przedsiębiorstwa. Taki folder może być trwałą wizytówką firmy, jeśli dodatkowo poprosimy o uszlachetnienie go, poprzez nałożenie folii błyszczącej, która jednocześnie ochroni go przed zniszczeniem. Nie będzie on niezniszczalny, ale o wiele trwalszy, niż zwykły papier. A przecież chodzi o to, aby jak najdłużej służył informacjami naszym klientom. Nawet jeśli przez przypadek wpadnie w rączki dziecka, lub do pyska naszego ulubieńca, albo ktoś z rodziny zaleje go kawą, można liczyć na to, że jego grafika, tekst, oraz kolory nie ulegną zniszczeniu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *