Oto bardzo kompleksowy artykuło wskazówkach projektowych i tym, jak jeden gadżet reklamowy z https://www.pieczatki-polastudio.pl może poprawić relacje między Tobą a klientem. Karteczki samoprzylepne i notesy są świetnymi pomocnikami w domu lub w biurze. Jeśli pasuje do Twojej kieszeni, plecaka lub torby, może stać się Twoim najlepszym przyjacielem. Dlatego notesy to jedne z najlepiej drukowanych produktów do promowania Twojej firmy.
Dziś chcemy podzielić się kilkoma wskazówkami dla tych, którzy planują projektować i drukować samoprzylepne karteczki lub notesy. Te wskazówki dotyczą obu produktów i mamy nadzieję, że Ci pomogą!
Najlepszy rozmiar
Jak wspomniano we wstępie, rozmiar jest jednym z najważniejszych czynników. Zależy to od tego, kiedy i gdzie ludzie będą ich używać. Aby wybrać najlepszy rozmiar, weź pod uwagę typy klientów, na których chcesz kierować swoją firmę. Jeśli docelowymi klientami są ludzie, którzy są zawsze „w ruchu”, jak wykonawcy, dziennikarze lub pracownicy napraw, lepiej jest utworzyć mały notatnik. Jeśli chodzi o osoby, które pracują w biurze, znacznie lepiej wybrać większe. Po prostu przed drukowaniem musisz najpierw poznać grupę docelową.
Branding
Kolor, czcionka, logo i szczegóły projektu – wszystko to wpływa na to, jak ludzie postrzegają Twoją firmę. Używając tych samych elementów projektu we wszystkich produktach, wzmacniasz swoje powiązanie z tymi elementami. Musisz użyć głównych danych kontaktowych, takich jak adres, numer telefonu i e-mail, sposób, w jaki są zaprojektowane i zapakowane, może dać Twojej firmie wyraźną przewagę marketingową.
Papier
Wszystkie Twoje produkty powinny być łatwe i wygodne w użyciu. Dlatego lepiej jest używać wysokiej jakości, profesjonalnego papieru niepowlekanego o gramaturze 80–90 g / m2 do tworzenia notatników. Jest niezwykły i charakteryzuje się dużą nieprzezroczystością, co oznacza, że ten papier zapewnia doskonałe wyniki drukowania i właściwości pisania. Aby zapewnić wrażenie przyjazności dla środowiska, możesz użyć naszego wspaniałego papieru naturalnego i makulaturowego.
Wszystkie dobrej jakości notatniki są wyposażone w szary karton, a lekkie karteczki samoprzylepne są drukowane na białym papierze niepowlekanym o gramaturze 70 g / m2, są tymi do których można również dodać miękką lub twardą okładkę. Dzięki wszystkim takim papierom możesz zapewnić najlepszą jakość i możesz je rozdawać klientom i pracownikom, na kongresach i targach, a nawet wysyłać pocztą do domów.
Kreatywność
Konwencjonalne karteczki samoprzylepne i notesy nadają się do drukowania. To jest łatwe. Jednak z marketingowego punktu widzenia produkty o minimalistycznym designie są nieatrakcyjne, ale łatwo to zmienić. Możesz je wydrukować z danymi kontaktowymi swojej firmy – sposób, w jaki zostały zaprojektowane i zapakowane, może pozostawić szczególnie niezapomniane wrażenie. Kreatywny, inny, a nawet humorystyczny projekt może zachęcić ludzi do pokazania produktów innym osobom. Możesz dodać coś ekstra do karteczek samoprzylepnych lub notesów i efekt wow będzie jeszcze większy.