Jakie gadżety firmowe warto umieścić w przesyłce PR-owej?

Paczka reklamowa z identyczną zawartością wysyłana jest jednorazowo do dwudziestu adresatów. Zróżnicowaniu podlegają jedynie dane odbiorcy. Warto wiedzieć, jakie materiały warto umieścić w przesyłce, by zainteresować innych swoją ofertą.

Pocztówki

Przy wyborze gadżetów firmowych należy kierować się kreatywnością. Nie zawsze oznacza to wybór wymyślnych i skomplikowanych form. Materiały warto dostosować do oczekiwań klientów. Czasami siła tkwi w prostocie. W przypadku pocztówek uwagę odbiorców przyciągnie ciekawe i intrygujące zdjęcie. Można pokusić się o humorystyczny obrazek, zapadający w pamięć. Dobrze, by kojarzył się on z konkretnym brandem. Świetnym uzupełnieniem zdjęcia będzie oryginalny, przewrotny cytat lub zwięzły tekst własnego autorstwa.

Zaproszenia

W przypadku organizowanego eventu warto podejść do klienta w indywidualny sposób. Będzie on wówczas czuł się wyjątkowo. Kartki okolicznościowe stanowią świetną formę ukazania klientowi, że jego działania są dla firmy istotne. W zaproszeniach istotną funkcję odgrywa treść. Standardowe zwroty mogą zostać zignorowane przez odbiorców. Należy więc zadbać o osobisty ton. Znacznie ma również wygląd kartki. Świetne uzupełnienie stanowi również ciekawie zaprojektowana koperta np. z logiem brandu. Warto również pamiętać, by nie przesadzić z nachalną reklamą swojej firmy.

Ulotki

Odpowiednio dobrane słowa wzywają do działania. Ulotki stanowią kompatybilną formę do aktualnych trendów promocyjnych w obrębie danej firmy. Za ich pomocą można w łatwy sposób dotrzeć do klienta. Przy projektowaniu ulotek warto pamiętać o odpowiedniej proporcji tekstu do grafik. Przekaz powinien być prosty i czytelny. Do wydruku ulotek stosuje się papier błysk, matowy lub syntetyczny. Warto więc poznać właściwości każdego z nich i wybrać optymalne rozwiązanie.

Skuteczność przesyłki marketingowej zależy od doboru odpowiednich materiałów. Każdy z nich może zachęcić klienta do zakupu produktu, jeśli gadżet będzie wykonany z pomysłem i dużym zaangażowaniem. Warto więc wejść na stronę https://chroma.pl/pl i stworzyć unikalne materiały promocyjne.

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *