Inwentaryzacja środków trwałych jest zadaniem równie ważnym, co złożonym. Co naturalne, jej przebieg oraz zakres zależą od specyfiki konkretnej firmy, zawsze jednak powinna to być czynność przeprowadzona ze szczególną dokładnością, dbałością o szczegóły oraz… z dobrym planem działania.
Nieocenioną wręcz pomocą w przeprowadzaniu inwentaryzacji są specjalistyczne programy komputerowe, które pozwalają nie tylko dokonywać inwentaryzacji, ale również w skuteczny sposób zarządzać majątkiem firmy.
Inwentaryzacja środków trwałych z zastosowaniem nowoczesnych, a jednocześnie przejrzystych systemów informatycznych przestaje być wyzwaniem – staje się jedynie kolejnym zadaniem do wykonania, nie przerastającym swym ogromem zwykłego śmiertelnika.
Firma SmartMedia specjalizuje się w dostarczaniu programów i systemów komputerowych, mających usprawniać inwentaryzację oraz zarządzanie majątkiem. Co wyróżnia SmartMedia na tle innych firm?
Przede wszystkim fakt, że jest to interdyscyplinarny zespół, łączący 28 pasjonatów i specjalistów z różnych dziedzin. Dzięki temu,m że do zespołu należą zarówno programiści, jak i ekonomiści czy prawnicy, tworzone przez nich rozwiązania uwzględniają wszelkie aspekty, o jakie należy zadbać podczas inwentaryzacji.
Współpraca fachowców z różnych dziedzin umożliwia idealne zgranie poszczególnych elementów systemów informatycznych, a także dopasowanie ich do bieżących wymagań rynku i aktualnie obowiązujących przepisów prawa.
Efektem tej interdyscyplinarnej kooperacji jest program, który jest nie tylko skuteczny, ale przede wszystkim – przejrzysty i przyjazny dla użytkownika. Z pomocą oferowanego przez SmartMedia systemu, nie tylko inwentaryzacja środków trwałych, ale całość zarządzania firmą staje się zadaniem prostym i bezproblemowym.
Co więcej, firma SmartMedia, w odpowiedzi na potrzeby swoich Klientów, wprowadza rocznie niemal 500 różnych ulepszeń, starając się jak najlepiej dostosować program komputerowy do zmieniającej się rzeczywistości oraz specyfiki konkretnych firm.
Z tego samego powodu firma poświęca ok. 130 godzin rocznie na same tylko konsultacje telefoniczne z kontrahentami, co skutkuje długofalową i owocną współpracą oraz satysfakcją klientów i ich doskonałymi opiniami. Wśród klientów SmartMedia znajdują się firmy o różnej wielkości, a także, co równie ważne, o różnej specyfice – od prywatnych przedsiębiorstw po instytucje publiczne. Wszyscy oni mogą liczyć nie tylko na doskonały produkt, ale również na opiekę i wsparcie firmy SmartMedia, która zawsze traktuje swoich klientów jak najważniejszych partnerów biznesowych.