W ramach poprawnie prowadzonej polityki wizerunkowej firmy kluczowe elementy stanowi reklama oraz działania marketingowe. Bez względu na prowadzony biznes konkurencja na rynku jest ogromna, co rodzi konieczność ciągłego inwestowania w reklamowanie oferowanych usług czy produktów. Sporą ilość budżetu warto także przeznaczyć na aktywność w mediach społecznościowych oraz budowę pozytywnych emocji oraz relacji pomiędzy marką a klientami. Problem następuje w momencie, w którym mocno okrojony budżet (typowy dla lokalnie działających, mniejszych firm) nie pozwala na wydawanie koniecznych sum na reklamę oraz PR jednocześnie. Na szczęście istnieje wiele rozwiązań łączących w sobie obydwa te czynniki, wystarczy trochę kreatywności. Jednym ze skutecznych sposobów może być własny kalendarz.
– Na przestrzeni lat zmieniło się pojmowanie dobrego PR-u. Klienta lub firmę, z którą chcielibyśmy nawiązać współpracę ciężko dzisiaj przekonać kolejną banalną ulotką o treściach typu “najlepszy”, “najciekawszy”, “najszybszy” czy “najbardziej skuteczny”. Nie sztuką jest przekonać do siebie Klienta. W cenie jest nawiązanie na tyle pozytywnych i silnych relacji, aby go przy sobie zatrzymać na dłużej. Kalendarz z logo własnej firmy to doskonała opcja, którą można wykorzystać w ramach upominku dla kontrahenta, zasłużonego pracownika lub przedsiębiorstwa, z którym mamy zamiar współpracować. Prezent doskonale zaświadczy o naszym profesjonalizmie, zaangażowaniu i podejściu do prowadzenia biznesu. Dużym plusem zastosowania rozwiązania takiego jak kalendarz jest jego praktyczny wymiar – obdarowany chętnie zostawi go u siebie jako przydatny gadżet, a dzięki widocznemu logo naszego biznesu będzie miał kontakt do nas pod ręką – przekonuje specjalista ze Studia Edytor.
Kalendarze to doskonałe połączenie reklamy firmy z kreatywnym krokiem marketingowym skierowanym do ważnych kontrahentów lub współpracowników. W zależności od budżetu jakim dysponujemy, możemy zadecydować o rodzaju drukowanego kalendarza. Dużą popularnością cieszą się te plakatowe – charakteryzuje je duży rozmiar, a wyposażone w listwę dają możliwość powieszenia na ścianie. Umieszczając na nim efektowną grafikę (plus, naturalnie, logo firmy), możemy mieć pewność, ze obdarowany chętnie powiesi go na ścianie np. swojego biura. Efekt? Kalendarz z logo naszego biznesu oglądają także inni pracownicy oraz kontrahenci obdarowanej osoby. Ciekawą opcją są kalendarze wieloplanszowe, gdzie każdy miesiąc odpowiada jednej planszy – pozwala to na zastosowanie większej liczby ładnych grafik lub stworzenie całego kalendarza tematycznego związanego np. z prowadzonym przez nas biznesem. Na rynku możemy znaleźć także opcje trój-, a nawet czterodzielne, które pozwalają na planowanie działań i ustalanie grafiku w dłuższej perspektywie czasu. Biuwary to połączenie sporej wielkości planszy do położenia na biurko – warto zaaranżować na jej powierzchni nie tylko miejsce na kalendarz oraz logo firmy, ale także pozostawić wolną przestrzeń na notatki obdarowanego. Przydatnym upominkiem będą zgrabne kalendarze do postawienia na biurko, a pięknym prezentem – kalendarz książkowy. Ten ostatni niesie za sobą jednak spore wydatki. Na wydruk większej ilości można zdecydować się tylko wtedy, kiedy pozwala nam na to budżet, lub w momencie, w którym adresatem prezentu ma być wyjątkowo ważny klient lub zasłużony podwładny.
– Piękny kalendarz to wyjątkowo praktyczny prezent, idealne połączenie chwytu reklamowego oraz budowania więzi z pracownikiem lub kontrahentem. Realizację tego typu zamówienia warto powierzyć specjalistom, tak aby mieć pewność o najwyższej klasy wydruku oraz jakości wykonania – podsumowuje specjalista Studia Edytor.
Efektowny kalendarz zależy od efektownego projektu rzecz jasna 🙂 Zajmuj się projektowaniem kalendarzy na każdą okazję więc jak ktoś będzie chciał coś wyjątkowego to pisać na kamiljanowski@uu1.pl – Albo na SMS – 508341900 (prowadzę archiwizację SMSów na http://sms-vmsg.org więc na pewno odpiszę!). Pozdrawiam