Teczka ofertowa jest wbrew pozorom niezwykle przydatnym gadżetem reklamowym. Jednak jak ją odpowiednio zaprojektować i co powinno się znaleźć na dobrze przygotowanej teczce reklamowej? Jak mogłoby się wydawać odpowiedź nie jest wcale taka prosta, a sam projekt wymaga wiele przygotowań i przemyśleń. Teczka ofertowa jest narzędziem niezwykle przydatnym. Służy do przechowywania dokumentów i innych ważnych papierów. Z tego względu może trafić do dosłownie każdego – młodego ucznia, czy starszego biznesmena. Właśnie z tego względu należy dobrze i dokładnie przemyśleć co umieścimy na naszej teczce i w jakiej formie. Chcemy bowiem, aby nasze przesłanie firmowe dotarło do jak największego grona odbiorców. Więc jakie elementy powinny znaleźć się na naszej teczce?
Dobry projekt reklamowy
Sukces teczki reklamowej zależy od chwytliwości naszego loga czy hasła reklamowego. Logo powinno być oryginalne i rzucać się w oczy, a samo hasło powinno być krótkie i chwytliwe. W taki sposób nasz potencjalny klient skutecznie zapamięta naszą firmę lub usługi – co jest właśnie celem teczki reklamowej. Poza tym teczka ofertowa powinna zawierać podstawowe informacje. Mam na myśli tutaj adres siedziby, numer telefonu lub krótki opis zakresu usług naszej firmy. Oczywiście nie można tutaj przesadzać. Natłok informacji może skutecznie zniechęcić potencjalnego klienta. Sama teczka nie może być również przesadnie rzucająca się w oczy, gdyż również może mieć to efekt odwrotny do zamierzonego. Z tego względu trzeba osiągnąć odpowiedni balans między prostotą, a przepychem.
Poza tym wszystkim możemy umieścić na naszej teczce reklamowej dosłownie wszystko. Liczy się tutaj przede wszystkim nasza własne kreatywność odnosząc się do usług świadczonych przez naszą firmę. Dobry projekt i ciekawie wyglądająca teczka będzie niezwykle skutecznie zachęcać potencjalnych klientów do korzystania z usług firmy. Trzeba też tutaj pamiętać, że teczka jest gadżetem reklamowym działającym w trybie długofalowym. Nie nadaje się ona do krótkich i intensywnych kampanii reklamowych. Z tego względu nie możemy umieszczać na teczce informacji o rabatach czy promocjach. Informacje te mogą się bowiem przedawnić, a sama teczka może być używana przez bardzo długi czas.
Interesujące teczki ofertowe znajdziesz tu.
Dobrze przygotowana teczka to tania teczka
Jak wszędzie trzeba też tutaj pamiętać o kosztach produkcji takiej kampanii reklamowej. Z tego względu trzeba przemyśleć takie elementy jak kształt teczki. Nienaturalne kształty mogą znacznie podwyższyć koszta produkcji – dlatego warto korzystać z gotowych wytworników. Poza tym sam materiał teczki jest również ważny. Zamiast tradycyjnego i pospolitego kartonu możemy wykorzystać kredę matową, która da nam identyczną jakość końcową produktu przy znacznie tańszej cenie.
Teczka ofertowa jest świetnym gadżetem reklamowym, który przy niewielkiej inwestycji daje świetne, długofalowe efekty. Musi być ona jednak odpowiednio przygotowana. Nie masz pomysłu? Nic straconego – istnieje wiele firm, które świadczą usługi przygotowania takiego projektu.