Rozwój firmy w branży kredytów hipotecznych i bankowości inwestycyjnej oznacza, że docierasz do dobrze wykształconego i wyrafinowanego klienta. Oznacza to, że twój marketing musi być również wyrafinowany. Nie oznacza to, że nie może być kreatywny lub zaskakujący, po prostu musi być inteligentny.
Oto kilka sposobów, w jakie możesz rozwinąć swoją działalność, wykonując te zadania samodzielnie lub dzwoniąc do firmy marketingowej, która pomoże Ci w ich realizacji.
1. Marketing bezpośredni:
Utwórz listę e-mail, która ma sens dla potencjalnych klientów i aktualizuj ją regularnie. Kontaktowanie się z potencjalnymi klientami w sposób regularny przekłada się na to, że myślą o Tobie, gdy mają potrzebę zaciągnąć kredyt. Spójność jest kluczem do tego procesu i chociaż na pewno nie chcesz przytłaczać ludzi wiadomościami e-mail, musisz skontaktować się z nimi więcej niż raz lub dwa razy w roku. Treść tych e-maili znajduje się w drugiej wskazówce.
Będziesz musiał podjąć decyzję, czy zamierzasz wysyłać proste wiadomości e-mail, czy zamierzasz wysyłać wiadomości HTML z grafiką. Zalecamy grafikę i najprawdopodobniej poprzez ciągły kontakt, który śledzi liczbę otwartych, pozwala użytkownikom na rezygnację z subskrypcji i powiązanie z innymi programami w celu automatycznego dodawania osób do listy.
2. Case study:
Analiza indywidualnych przypadków stanowią doskonałą treść dla obecnych klientów i potencjalnych klientów. W rzeczywistości, gdy możesz wyjaśnić coś, co zrobiłeś, co stworzyło łatwiejszy proces, lepsze ceny lub pokonane wyzwania choć w jednym przypadku – podkreślisz, dlaczego twoi potencjalni klienci mogą cieszyć się z indywidualnej troski. Tego typu treści są dokładnie tym, co mądrzy ludzie chcą odbierać w swoich e-mailach. Jeśli będziesz im pisał tylko o tym że pojawiły się nowe prywatne pożyczki hipoteczne, uznają te informacje za mało interesujące, chcąc zobaczyć co robią twoi konkurenci.
3. Reklama:
Ten sam content, który przygotowujesz do marketingu bezpośredniego, może być podstawą artykułów reklamowych lub odwrotnie. Jeśli już publikujesz, możesz linkować do artykułów uzyskanych w twojej bezpośredniej korespondencji.
Jeśli obecnie nie robisz reklamy, ponieważ nie masz pewności, jakiej treści użyć, możesz wykorzystać swoją treść i docelowe media, które byłyby zainteresowane opowiedzeniem czytelnikom o tych tematach. Możesz zaproponować przeprowadzenie wywiadu na te same tematy lub przygotowanie konkretnej wersji informacji na podstawie już opracowanych tematów dotyczących treści.
Ponadto możesz rozwijać już posiadają zawartość wiedząc, że będzie ona przydatna na więcej niż jednym kanale. Podczas opracowywania tematu bezpośredniej treści wiadomości e-mail upewnij się, że rozważasz upublicznienie tych informacji. Kiedy tworzysz treści do celów reklamowych, zastanów się, czy dany temat może zostać rozszerzony na promocję lub artykuł dla mediów online lub offline. Do tego wykorzystaj też niektóre okazje do wypowiadania się na konferencjach – czasem wymagają inwestycji sponsoringowej, a czasem nie, ale w obu przypadkach istnieje większe prawdopodobieństwo, że zostaniesz uznany jako wartościowy mówca, jeśli możesz wnieść do organizatorów wydarzenia inteligentny temat dotyczący kredytów.