Miliony użytkowników mediów społecznościowych czekają na Twoją markę!

Facebook, Instagram, Twitter i tak dalej…. Media społecznościowe stale się rozwijają, ulepszają i zmieniają. Ta forma marketingu, podobnie jak marketing cyfrowy, szybko przejmuje tradycyjne praktyki marketingowe, a wyniki są zdumiewające. Facebook to najpopularniejszy serwis społecznościowy na świecie, z ponad 1870 milionami użytkowników na całym świecie. Marketing tradycyjnie przybierał formę gazet, magazynów, billboardów i ulotek. Te formy mediów są drogie i trudne do opisania.

Media społecznościowe dziesięć lat temu

Marketing w mediach społecznościowych jest ukierunkowany na sieci i aplikacje społecznościowe, aby szerzyć świadomość marki lub promować określone produkty. Świadomość marki to stopień, w jakim Twoi obserwatorzy znają cechy lub wizerunek Twojej marki. Popularne platformy mediów społecznościowych to Facebook, czy YouTube, ale są ich setki więcej. W ciągu ostatnich dziesięciu lat zmienił się drastycznie, podobnie jak świat marketingu. Liczba użytkowników Internetu wzrosła drastycznie z 1,7 miliarda użytkowników w 2007 roku do 3,8 miliarda obecnie. Z 3,8 miliarda użytkowników internetu 3,1 miliarda to użytkownicy mediów społecznościowych, głównie młodzi dorośli. Dziesięć lat temu tylko około 5% seniorów korzystało z mediów społecznościowych, dziś korzysta z nich ponad 35% seniorów. Dziesięć lat temu z mediów społecznościowych korzystały głównie gospodarstwa domowe o wysokich dochodach, podczas gdy obecnie nawet osoby o niskich dochodach prawdopodobnie korzystają z nich regularnie.

Przystosowanie się do zmian

W szybko zmieniającym się świecie marketingu niezwykle ważne jest, aby marketerzy byli na bieżąco i wyprzedzali krzywą marketingu cyfrowego. Krzywa ta pokazuje, jakie trendy i wzorce w świecie marketingu cyfrowego – trendy takie jak wzrost wykorzystania:

  • mobilnego wideo,
  • chatbotów,
  • krótkotrwałych treści.

Marketerzy muszą wykorzystać te zmiany. Ważne jest, aby upewnić się, że Twoja marka jest aktualna i że stale znajdujesz nowe sposoby promowania swojej marki i pozostanie obecnym na platformach mediów społecznościowych. Media społecznościowe są wszędzie, gdzie idziemy. Nasze telefony komórkowe podróżują z nami wszędzie, dzięki czemu są łatwo dostępne dla sprzedawców i obserwujących.

Dlaczego media społecznościowe są tak ważne dla Twojej marki?

Najpiękniejszą częścią marketingu w mediach społecznościowych jest to, że pozwala on obserwującym obserwować rozwój Twojej marki. Większość platform umożliwia użytkownikom tworzenie i korzystanie z konta za darmo, co czyni go niezwykle opłacalną formą marketingu. Zapewnia również Twoim klientom platformę do nawiązania kontaktu z Tobą, umożliwiając im przywiązanie się do Twojej marki. Media społecznościowe zapewniają niezbędne możliwości zaangażowania i łączności, które są naprawdę przyszłością marketingu. W szczególności dla marek możliwość interakcji z obserwującymi jest wielką zaletą w porównaniu z tradycyjnym marketingiem. Pomyśl, jak trudno byłoby Twojemu klientowi zadać pytanie następnym razem, gdy przejeżdżałby obok jednego z Twoich billboardów!

Chcesz wykorzystać social media jeszcze lepiej? Zajrzyj tutaj: https://fejmowo.pl/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *