Właściwie prosperująca firma, która rozwija się i udoskonala swoje działania, na ogół zatrudnia coraz większą ilość pracowników, zaś oni pragną korzystać z benefitów. Właściciel musi spełnić ich oczekiwania, a jednocześnie zadbać, aby dostawcy świadczeń nie zasypali go ogromną ilością dokumentów. Jak to zrobić? Rozwiązanie jest proste!
Kafeteria benefitów
Jeżeli chcesz ograniczyć sobie ilość pracy, a jednocześnie zaoferować pracownikom benefity wystarczy wybrać rozwiązanie, jakim jest prosta w obsłudze kafeteria benefitów.
MyBenefit to nowoczesna platforma internetowa, zawierająca tysiące różnorodnych benefitów dla pracowników. Korzystając z niej mamy dostęp do różnorodnych świadczeń pozapłacowych, zgromadzonych w jednym miejscu. Bez względu na to, w jakim miejscu na świecie się znajdujemy swobodnie korzystać możemy z kafeterii.
Obsługa MyBenefit jest niezwykle prosta i przypomina sklep internetowy. Dzięki wyszukiwarce i filtrom, szybko znajdziesz ulubiony benefit i z łatwością zakupisz go.
Jak działa MyBenefit?
Krok 1
Zawsze łatwo się zalogujesz
MyBenefit zapewnia dla każdego pracownika indywidualne konto. Aby istniała możliwość zalogowania, pracodawca udostępnia pracownikowi login i hasło. Dzięki temu z każdego miejsca na świecie, w zaledwie kilka sekund zalogujesz się, wykorzystując dowolne urządzenie mobilne. Zaletą jest również fakt, że logować możesz się bez względu na porę dnia i nocy.
Krok 2
Zawsze masz dostęp do benefitów
Kafeteria zapewnia dostęp do wybranych benefitów zawsze, gdy tego potrzebujesz. Bez względu na to, czy właśnie zauważyłeś plakat filmowy i chcesz kupić bilet na seans, czy też produkt w galerii handlowej, możesz to zrobić w dowolnej chwili. Wystarczy zalogować się do MyBenefit i kupić usługę lub produkt w niższej cenie. Następnie odbierz kod i wymień go na bilet. MyBenefit to również możliwość zakupu wejściówki do sali zabaw, restauracji, czy parku trampolin z dowolnego miejsca.
Krok 3
Wybierz benefit idealny dla Twoich potrzeb
Wybierając benefit możesz idealnie dostosować go do potrzeb swoich, jak i swoich najbliższych. Nawet, jeśli nie uprawiasz regularnie sportu możesz nabyć pojedyncze wejściówki na ściankę wspinaczkową czy też basen. Warto zaznaczyć, że bilety, jakie kupujesz w Kafeterii nie są imienne, dlatego samodzielnie decydujesz, z kim miło spędzisz czas.
Krok 4
Benefity zawsze pod ręką
Korzystając z Kafeterii MyBenefit z łatwością wyszukasz swój ulubiony benefit oraz szybko nabędziesz go. W tym celu skorzystaj z wyszukiwarki i dostępnych filtrów. Z ich pomocą określisz lokalizację, kategorię, sposób sfinansowania transakcji i interesującą Cię cenę.
Jeżeli nie wiesz, na co masz ochotę i nie możesz zdecydować się, która atrakcja jest dla Ciebie najbardziej interesująca skorzystaj z inspiracji. MyBenefit to nowinki i trendy, które na pewno pozytywnie Cię zaskoczą.
Krok 5
Wygodna metoda płacenia
W sytuacji, jeśli zabrakło Ci pieniędzy, które otrzymałeś od pracodawcy a nadal masz ochotę nabyć benefity dla pracowników, zamówienie opłacić możesz również prywatnymi środkami finansowymi. Platforma szybko przekieruje Cię na stronę płatności online i umożliwi uiszczenie należnej zapłaty. Tylko Ty decydujesz, z jakich środków płatności chcesz korzystać.
MyBenefit to Kafeteria z ogromną ilością zalet. Jest dostępna online, łatwa i szybka w obsłudze, a co najważniejsze, znajdziesz tutaj ogromną ilość interesujących benefitów. Z łatwością wybierzesz swój ulubiony benefit.