Powszechnie stosowanym rodzajem opakowania produktów chemii motoryzacyjnej są aerozole. Kluczem do sukcesu wprowadzenia do oferty private label z tego zakresu jest nie tylko opracowanie skutecznych środków chemicznych, ale też zamknięcie ich w dobrze działających aerozolach. Dowiedz się, dlaczego kwestii opakowania nie można lekceważyć i jak aerozol może pomóc zbudować przewagę nad konkurencją.
Aerozol jako pełnoprawny element produktu
Nawet jeśli właściwości i jakość środka chemicznego do zastosowania w motoryzacji będą przewyższały produkty konkurencyjne, nie zdobędzie on zaufania użytkowników, jeśli będzie zamknięty w niesprawnie działającym lub źle dobranym aerozolu. Przez źle funkcjonujący aerozol klient potraktuje produkt jako brak i przy następnym zakupie skorzysta z oferty konkurencji. Dlaczego tak się dzieje?
Aerozol to rodzaj opakowania, które umożliwia dozowanie dokładnie takiej ilości medium, jaka jest potrzebna do konserwacji danego elementu. Ponadto pozwala dokładnie i równomiernie rozprowadzić je po całej jego powierzchni, a także znacznie podnosi wygodę użytkowania środka chemicznego. Właśnie dlatego napełnianie aerozoli to etap, którego podczas produkcji produktów marki własnej nie można w żaden sposób zlekceważyć.
Jak wygląda usługowe napełnianie aerozoli?
Specyfika i właściwości medium powinny definiować to, jakie należy dobrać do niego aerozole – private label pozwala na uzgodnienie możliwie najlepszego rodzaju opakowania aerozolowego na etapie opracowywania właściwości medium. Firmy, które świadczą usługi napełniania aerozoli podczas wytwarzania produktów marki własnej z branży chemii motoryzacyjnej, posiadają odpowiednie know-how i zatrudniają ekspertów, którzy potrafią podjąć najkorzystniejsze decyzje dla Twojego produktu.
Aerozole BOV – zyskaj przewagę nad konkurencją dzięki nowatorskiej technologii
Przy wybranych rodzajach medium chemii motoryzacyjnej sprawdzi się nowatorska metoda napełniania aerozoli Bag-On-Valve (BOV). Polega ona na umieszczeniu w puszcze worka z zaworem i wypełnieniu środkiem chemicznym właśnie tego worka. Przestrzeń pomiędzy workiem a wewnętrznymi ścianami puszki wypełniona jest natomiast silnie sprężonym powietrzem, które pełni funkcje gazu pędnego. Rozwiązanie to niesie liczne korzyści dla użytkowników produktów:
- dozowanie odbywa się pod jednakowym ciśnieniem od otwarcia produktu aż do wyczerpania medium;
- medium może zostać wykorzystane w ponad 99% objętości;
- dozowanie możliwe jest pod każdym kątem, co ułatwia korzystanie z produktu.
Aerozole BOV niosą też korzyści dla producentów. Przede wszystkim ułatwiają opracowanie formuły medium, które wewnątrz opakowania jest czyste i niezmieszane z gazem pędnym, jak ma to miejsce w przypadku klasycznych aerozoli. Również z powodu braku wykorzystania gazów palnych w czasie produkcji proces ten jest bezpieczniejszy.
Traktuj aerozol jako pełnoprawny element produktu
Przykładając dużą wagę do napełniania aerozoli i wyboru ich właściwego rodzaju, możesz zyskać dużo w oczach użytkowników swoich produktów i zdobyć ich zaufanie. Dlatego, decydując się na markę własną chemii motoryzacyjnej, poświęć temu tematowi dużo uwagi.