Głównym celem SEO i PPC jest przyciągnięcie ruchu do stron internetowych. Marketerzy często zmuszeni są myśleć o niższych wynikach z powodu ograniczenia funduszy.
Budżet odgrywa kluczową rolę w wyborze kampanii marketingowej. Trudno jest wybrać, czy oba kanały mają być używane razem, czy też lepiej – pojedynczo.
Ale uwaga! Wcale nie trzeba wybierać spośród SEO i PPC. Korzyści z obu można uzyskać przy niewielkim budżecie. Ostateczne wyniki zależą od strategii. Najpierw musisz ustalić priorytety. Poniżej przedstawiamy niektóre pomysły, które mogą przynieść Ci korzyści, gdy połączysz PPC i SEO w celu uzyskania lepszych wyników, a jeszcze więcej ciekawych porad znajdziesz tutaj: http://www.akademiawirtualna.pl/ .
Widoczność
Obecność stron internetowych na stronach wyników wyszukiwania (SERP) wynika z korzyści uzyskanych podczas jednoczesnego korzystania z kampanii SEO i PPC. Gdy pozycja wyszukiwania osiągnie numer jeden w rankingu, klienci często zmniejszają wysiłek związany z PPC. Dwa lub trzy najlepsze wyniki na każdym SERP to te z reklamami PPC. Dlatego ważne jest, aby dobrze znać wyniki osiągane metodami organicznymi, a także wyniki płatne. Ponieważ mają one coraz większy wpływ na wzrost ruchu, a także dają wrażenie, że jesteś popularny w swojej niszy.
Odkryj bardziej skuteczne słowa kluczowe / znajdowanie słów kluczowych o wysokiej wydajności
SEO przynosi korzyść w znalezieniu większej liczby słów kluczowych o wysokiej wydajności i wyszukiwaniu w naturalny sposób, oprócz tych używanych w podstawowej strategii. Te słowa kluczowe przyciągają większy ruch na stronie. Dodanie tych dodatkowych słów kluczowych do pierwotnego planu działania pomaga:
- osiągnąć lepsze wyniki
- rozszerzyć zestaw słów kluczowych
Połączenie SEO i PPC wykonane we właściwy sposób, może przynieść więcej pozytywnych rezultatów, a także stać się potężną strategią marketingową. Pomoc ekspertów może okazać się korzystna w oszczędzaniu czasu i pieniędzy.
Użyj najlepiej działającej kopii reklamy PPC, aby poinformować o swojej strategii dotyczącej treści organicznych
Zamiast korzystać z organicznego sposobu testowania tytułów i Meta, PPC może być bardziej korzystne i mniej czasochłonne. Jako strategia, wysiłek związany z PPC często działa również dla SEO. Zatem sprawdzenie, które reklamy PPC mają wyższą proporcję konwersji, może dać ci wyobrażenie o tym, jak należy utworzyć:
- tagi tytułowe
- meta opisy
- treść strony
Widoczność w mediach społecznościowych
Z powodu dramatycznego poruszenia w dziedzinie mediów społecznościowych pojawiły się możliwości ukierunkowanej reklamy. Platformy mediów społecznościowych, takie jak Facebook, LinkedIn i YouTube, są teraz w stanie kierować reklamy do określonej grupy osób. Dane zebrane na tych platformach mogą być z powodzeniem wykorzystywane do udoskonalania i optymalizacji ogólnej strategii SEO.
Wróć odwiedzających z powrotem do swojej witryny
Początkowe osiągnięcie wyższych wyników SERP na stronie internetowej mogło przynieść początkową dywidendę z inwestycji i działań SEO. Ale pamiętaj, że to nie jest trwałe.