Pomysłowy sposoby na promocję w branży turystycznej – koniec z nudnymi wskazówkami

ebba9748e12b4848e361566dbd20a6f6

Poszukując sposobów na zwiększenie strategii marketingowej w branży turystycznej, prawdopodobnie napotykasz te same umęczone porady i wskazówki dotyczące większości odwiedzanych witryn. To frustrujące!

Piszę dzisiaj, aby powiedzieć, że nie są to jedyne sposoby. Wiele firm turystycznych promuje się w zabawne i twórcze sposoby, które są bardziej skuteczne niż to, co robisz obecnie.

Według Google jest wiele możliwości. Dzisiaj większość konsumentów nie jest zaangażowana w markę. Na przykład 78% turystów nie zdecydowało dotąd, jakimi liniami lotniczymi będą podróżować, a 82% nie wybrało dostawcy zakwaterowania, z którym zaczną się zastanawiać nad wyjazdem. Mam zamiar pokazać ci kilka wspaniałych sposobów podjęcia działań marketingowych dla hoteli miejsc gościnnych i turystycznych, które chcą wejść na wyższy poziom. Zanim skończysz, będziesz mistrzem marketingu turystyki internetowej… lub co najmniej o krok bliżej!

Kilka pomysłów na rynek docelowy

Tworzenie planu turystyki turystycznej dla miejsca docelowego

Można by pomyśleć, że nie jest to kreatywny pomysł marketingowy, ale jest on numerem jeden, ponieważ jest to podstawa dla pozostałych działań marketingowych. Bez skutecznego planu marketingowego będziesz działać w ślepo. Utworzenie planu marketingowego turystyki może być najważniejszą rzeczą dla Twojego marketingu internetowego. Bez planu na miejscu będziesz miał trudności z osiągnięciem swoich celów, trudno będzie ci śledzić, co robisz, dlaczego to robisz i jeśli jesteś nawet skuteczny! Najbardziej skutecznymi sprzedawcami i agencjami marketingowymi są te, które zawierają szczegółowy plan, który wykorzystują do prowadzenia działań marketingowych. Utworzenie planu marketingu turystycznego pozwala zaplanować krok po kroku proces powodzenia, a więc zacznij tworzyć dokument strategii marketingowej, który regularnie aktualizujesz w miarę zmian strategii.

Ekspozycja na marketing turystyczny

Wykorzystanie wpływów online jako sposobu marketingu dla agencji turystycznych i agroturystycznych staje się coraz bardziej popularne z prostego powodu. To działa! Wpływami są ludzie, którzy nawiązali kontakty z własną marką online. Myśl o blogerach, o vloggerach YouTube, Instagrammers, portalach oferujących kupon rabatowy Airbnb, itd.

Wielu z nich ma bardzo zaangażowaną publiczność. Od dłuższego czasu tworzą treści dla określonej niszy, a ich publiczność jest zawsze szczęśliwa, a nawet chętna do obejrzenia większej ilości ich materiałów. Więc co robisz? Znajdź wpływ, który przeznaczony jest dla Twojej branży i spróbuj nawiązać wymianę. To wygrana. Pomożesz im tworzyć treści i doświadczać czegoś nowego i odkryjesz nową publiczność.

Chodzi o znalezienie kogoś, kto tworzy treści związane z Twoją firmą i kogoś kto ma publiczność która byłaby zainteresowana tym, co masz do zaoferowania. Zwykle taka ekspozycja kosztuje niewiele. Gdy zaczniesz współpracować z osobami wpływającymi na większe nisze, być może będziesz musiał zrekompensować to coś bardziej, ale korzyści z tego są zwykle znacznie większe.

Zrób niesamowity przewodnik o marketingu turystycznym w regionie

Podróżni są siłą napędową branży turystycznej. Dlatego marketing turystyczny musi być skupiony wokół ich potrzeb. Większość z nich nie zna twojego obszaru, jak i lokalnego rynku – a zabawny, przewodnik informacyjny jest czymś, co uznają za niezwykle cenne.

1 komentarz

  1. Saja Rusin pisze:

    Prowadzimy z mężem własne biuro podróży. Nie jest duże ale mamy nietypowe atrakcje dla naszych klientów. Egzotyczne miejsca i wypady survivalowe. Przyznam, że z reklamą też się trzeba namyśleć 🙂 Często odwiedzamy blog o podróżach i przeglądamy aktualne trendy o których mówią w National Geographic. Zawsze staramy się coś pod tym kątem proponować naszym klientom.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *