Decyzje podjęte na etapie planowania uruchomienia nowej witryny mogą albo ograniczyć witrynę i zmusić ją do osiągnięcia nieudanych wyników, albo służyć jako podstawa pozornie nieograniczonego rozwoju.
Ten przewodnik dotyczący uruchomienia nowej witryny pomoże zapewnić jej maksymalny potencjał. Niezależnie od tego, czy jest to nowa witryna, przeprojektowanie starej witryny, czy też połączenie dwóch witryn w jedną, te kroki mogą pomóc nowej witrynie w osiągnięciu pełnego potencjału. W razie dodatkowych pytań warto zwrócić się do fachowców w tym temacie takich jak https://www.generalinformatics.pl.
Planowanie witryny
Pierwsza faza uruchomienia strony internetowej polega na zbadaniu konkurencji, zdefiniowaniu odbiorców i ich potrzeb, ustaleniu celów dla witryny, zaplanowaniu strategii treści wspierającej witrynę, a na końcu sporządzeniu planu promocyjnego, który będzie współgrał z treścią.
Badanie konkurencji
Przejrzyj konkurencję i zrób listę ich mocnych i słabych stron. Badanie konkurencji na tym etapie polega po prostu na zrozumieniu, w jaki rodzaj bitwy toczy się Twoja witryna. Dlatego przegląd dotyczy zarówno słabych, jak i mocnych stron. Słabości są ważne, ponieważ stanowią okazję do zrobienia czegoś lepszego. Przegląd linków jest również przydatny na tym etapie.
Znajdź odpowiedzi na przykład na takie pytania jak:
• Czy witryna zawiera uszkodzone linki wewnętrzne? Może to wskazywać na słabe SEO.
• Czy istnieją zduplikowane tagi tytułu i metaopisu? Może to wskazywać na niedbałe pozycjonowanie.
Badania konkurencji na ogół nie dotyczą sprawdzania słów kluczowych. Chodzi o zrozumienie bariery wejścia, a tym samym zorientowanie się, czy masz szansę znaleźć wygodne miejsce w niszy i pokonać konkurencję.
Określ swoich odbiorców i ich potrzeby
Czasami konkurencja celuje w niewłaściwy koniec bazy użytkowników. Może to być na przykład celowanie w jedną płeć i wykluczanie drugiej. Zdefiniowanie pomaga wyjaśnić, na czym skupia się treść i projekt wizualny oraz zbudować identyfikację wizualną samej witryny. Określenie tegoż jest ważne przy opracowywaniu treści, projektowaniu witryn i projektowaniu funkcji.
Zdefiniuj cele witryny
Cele witryny wpływają na rozwój treści i projekt witryny. Wszystkie poprzednie kroki w tym miejscu informują o strategii treści. Co ważne, strategia treści powinna być tworzona w partnerstwie ze strategią linków.
Witryny internetowe decydują się na umieszczanie linków do stron internetowych, ponieważ spełnia to potrzebę i sprawia, że ktoś jest podekscytowany i entuzjastycznie nastawiony do strony.
Wybór domeny dla strony
Wybór odpowiedniej domeny jest ważny. Zdecydowanie chcesz uniknąć negatywnych skojarzeń w słowach wybranych dla nazwy domeny. Popularnym trendem w nazwach domen jest używanie błędnej pisowni słowa kluczowego przez pomijanie samogłoski lub spółgłoski lub całkowite błędne pisanie słowa. Nazwa marki może być oparta na imieniu lub nazwisku założyciela lub może to być coś, co komunikuje użyteczność, aspiracje lub subtelnie komunikuje pokrewieństwo z grupą docelową za pomocą żargonu lub slangu.