Aby zorganizować udaną konferencję lub szkolenie na ponad 500 osób, warto zadbać o to, by wszystko było dopięte na ostatni guzik. Przede wszystkim, planowanie warto rozpocząć z odpowiednim wyprzedzeniem – tak duże wydarzenie wymaga bowiem wielu przygotowań. Jedną z pierwszych kwestii, przed jakimi stają organizatorzy wydarzeń branżowych, jest wybór właściwej lokalizacji. Konferencja w Warszawie? A może lepiej na Mazurach? Jeden i drugi kierunek mają całkiem sporo zalet.
Jeśli chcesz zorganizować konferencję w Warszawie, na http://www.warszawa.salekonferencyjne.pl/ można znaleźć aż 350 obiektów i ośrodków konferencyjnych, wśród których bez problemu znajdą się sale konferencyjne na ponad 500 osób. Konferencja w Warszawie to przede wszystkim możliwość bezproblemowego dojazdu z różnych regionów Polski, a dzięki obecności dwóch portów lotniczych – także z zagranicy. Organizując wydarzenie w stolicy można również połączyć spotkania branżowe z możliwością zwiedzania po godzinach najważniejszych stołecznych zabytków i atrakcji turystycznych. Konferencja w Warszawie z pewnością będzie udana, oczywiście pod warunkiem, że dobrze wybierzemy miejsce.
Świetne zaplecze konferencyjne z salą na ponad 500 osób znajdziemy między innymi w Airport Hotel Okęcie. Obiekt znajduje się w pobliżu warszawskiego lotniska, świetnie sprawdza się więc jako miejsce organizacji międzynarodowych wydarzeń. W ofercie hotelowego centrum konferencyjnego znajduje się 17 sal konferencyjnych o zróżnicowanej powierzchni. W największej można zorganizować wydarzenie na 800 osób. Przestrzeń konferencyjna w Airport Hotel Okęcie jest nowocześnie wyposażona i posiada dostęp do niezbędnych urządzeń multimedialnych i audiowizualnych.
Airport Hotel Okęcie ma do zaoferowania 523 miejsca noclegowe w wygodnych i komfortowych apartamentach, a o oprawę kulinarną organizowanych w obiekcie wydarzeń dbają dwie restauracje: Restauracja Polska oraz Restauracja Mirage. Obydwa obiekty oferują doskonałej jakości kuchnię, której wiele dań zostało zauważonych i nagrodzonych przez wielu znawców sztuki kulinarnej. Hotel posiada również rozbudowane centrum spa i wellness, w którym można zrelaksować się i odprężyć po trudach konferencyjnych spotkań. Obiekt jest również świetnie skomunikowany w centrum Warszawy – można więc w przerwie między spotkaniami wybrać się na zwiedzanie stolicy.
Kolejny obiekt, który z pewnością wzbudzi zainteresowanie organizatorów wydarzeń branżowych to Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre, który znajduje się niemal w centrum Warszawy. Świetna lokalizacja, bliskość warszawskich atrakcji oraz bogata oferta dla klientów biznesowych sprawiają, że hotel jest wręcz rozchwytywany przez organizatorów wydarzeń branżowych. W hotelu znajduje się kilkanaście sal konferencyjnych, z których największa może pomieścić nawet 1600 osób.
Hotel Hilton oferuje sporo miejsc noclegowych oraz doskonale zorganizowane zaplecze gastronomiczne. Goście mają do wyboru jedną restaurację oraz dwa bary serwujące szybkie, smaczne posiłki. Oferta kulinarna jest bardzo bogata, a w jej skład wchodzą zarówno dania kuchni polskiej, jak i kuchni świata. Można więc zamówić pyszna oprawę spotkań branżowych, która przypadnie do gustu nawet najbardziej wymagającym smakoszom.
Choć Warszawa wydaje się miastem wręcz idealnym na spotkania branżowe, wielu organizatorów konferencji szuka dobrej lokalizacji poza stolicą. Na http://www.namazurach.salekonferencyjne.pl/ znajdziemy 145 obiektów i hoteli konferencyjnych na Mazurach. To doskonała propozycja dla osób, którzy szukają lokalizacji z dala od zgiełku wielkiego miasta, w pięknych okolicznościach przyrody, nad pięknymi mazurskimi jeziorami. Wśród obiektów konferencyjnych znajdziemy zarówno niewielkie, kameralne ośrodki, jak i duże hotele, w których bez problemu znajdziemy salę na 500 osób i więcej.
Jeśli szukamy ciekawego miejsca na konferencję na Mazurach nad jeziorem, warto sprawdzić ofertę Hotelu Zamek Ryn w Rynie. Hotel znajduje się w ciekawym miejscu na Szlaku Wielkich Jezior Mazurskich w zaadaptowanym zamku krzyżackim. Zapewnia wyjątkowy klimat każdego konferencyjnego spotkania. Uczestnicy branżowych spotkań mają możliwość uczestnictwa w biesiadach rycerskich, pokazach walk, a także nocowania w zamkowych komnatach przeobrażonych w wygodne i komfortowe apartamenty.
Hotel Zamek Ryn posiada w swojej ofercie konferencyjnej 15 doskonale wyposażonych, klimatyzowanych i wygodnych sal. Ich zróżnicowana powierzchnia gwarantuje, że coś dla siebie znajdą tu organizatorzy dużych wydarzeń, jak i mniejszych, bardziej kameralnych spotkań. Największa sala konferencyjna pomieści nawet 1000 osób. W hotelu prężnie działa również wysokiej klasy zaplecze gastronomiczne, w którym spróbujemy dań kuchni regionalnej i staropolskiej, ale też wiele potraw z kuchni świata. Pobyt w Hotelu Zamek Ryn z pewnością na długo pozostanie w pamięci każdego uczestnika konferencji.
Dużą konferencję na wysokim poziomie zorganizujemy również w Hotelu Mikołajki w Mikołajkach. Obiekt położony jest na Ptasiej Wyspie na jeziorze w samym centrum Mikołajek. Do dyspozycji organizatorów wydarzeń branżowych są 3 sale konferencyjne o łącznej powierzchni 350 metrów kwadratowych. Sale są podzielone systemem ruchomych ścian, co pozwala na przeróżne możliwości adaptacji powierzchni. Największa uzyskana przestrzeń pozwala na zorganizowanie wydarzenia na 720 osób.
Hotel Mikołajki zapewnia nie tylko wysoki poziom usług konferencyjnych, ale również noclegi w komfortowych apartamentach i doskonałe usługi gastronomiczne. Bogate menu hotelowej restauracji łączy w sobie doskonałe przepisy, świeże produkty oraz elegancką oprawę. Restauracja serwuje śniadania, obiady i inne posiłki, a także zapewnia kompleksową oprawę kulinarną wszystkich organizowanych w obiekcie imprez. Dodatkowym atutem Hotelu Mikołajki jest również świetnie zorganizowane centrum spa, w którym można zrelaksować się po trudach branżowych spotkań.