Niezależnie od tego, czy Twoja firma działa w oparciu o branżę hotelarską, biuro czy sport, posiadanie telewizora może zwiększyć sprzedaż i doprowadzić do zadowolenia klientów.
W dzisiejszym świecie, oczekiwania klientów są na najwyższym poziomie wszech czasów. Klienci zdają się chcieć pozostać w kontakcie z tym, co się dzieje, i mieć stały dostęp do świata zewnętrznego, bez względu na to, gdzie się znajdują. A kilka czasopism rozrzuconych na stołach w holu już nie wystarcza – ludzie chcą angażować się poprzez technologię wizualną.
Właśnie tam pojawia się telewizja dla biznesu.
Dzisiaj telewizory służą jako ważne elementy usługi obsługi klienta, którzy muszą czekać na swoją kolej, a także pomoce marketingowe dla odwiedzających Twoją firmę. Telewizory są wydajnymi i niedrogimi narzędziami do przekazywania informacji pracownikom. W firmach związanych z hotelarstwem, takich jak bary i restauracje, telewizory mogą być ważnym elementem Twojej oferty, która pomoże przyciągnąć klientów i utrzymać ich dłużej – by chcieli wydać więcej.
Telewizja to niedroga technika marketingowa i satysfakcja klienta. Przyjrzyjmy się bliżej kluczowym zagadnieniom, które musisz wiedzieć o telewizji i roli, jaką może odegrać w Twojej firmie:
Jakie rodzaje firm korzystają z takiej telewizji?
Istnieją pewne oczywiste wybory dla telewizji, a niektóre nie są tak oczywiste:
-
Bary
-
Restauracje
-
Kawiarnie
Bary są naturalnym miejscem dla telewizorów. Bary sportowe, w szczególności, potrzebują telewizorów z najnowszymi pakietami sportowymi, aby konkurować w ogóle na rynku. Przyda się także solidna instalacja anteny, aby mieć pewność iż nic nie przerwie meczu podczas rzutów karnych. Ale myśl nieszablonowo. Rrestauracje, kawiarnie i sklepy z kanapkami mogą również korzystać z telewizji – pomyśl o porannych wiadomościach lub lokalnych programach, które przyciągają stałych klientów.
Biura / Lobby – TV da odwiedzającym wrażenie, że Twoja firma jest dynamiczna i w ciągłym kontakcie z nowoczesnym światem. A dla firm, które używają telewizji integralnie do obsługi klientów – takich jak firmy PR i agencje reklamowe – telewizja jest ważnym narzędziem pracy.
Poczekalnie – lekarz, prawnik, warsztat samochodowy czy dentysta, wszyscy korzystają z telewizji jako udogodnienie, które sprawia, że klienci czują się pozytywnie, nawet jeśli muszą czekać. Telewizja może stworzyć przyjazne środowisko i zmniejszyć niepokój.
Centrum ćwiczeń / fitness – ludzie lubią dziś wielozadaniowość. Zaangażowanie się w wiadomości, oglądanie sportu lub po prostu cieszenie się swoimi ulubionymi programami podczas ćwiczeń, może zrobić różnicę docenianą szczególnie przez tych, którzy nie lubią ćwiczyć. Jest to dodatkowe udogodnienie, które może odróżnić Twój obiekt od konkurencji.
Twój dostawca usług telewizji kablowej może oferować pakiety zaprojektowane specjalnie dla twojego rodzaju działalności lub potrzeb. To może ułatwić ci wybór. Ile i jakich rozmiarów telewizji CI trzeba? Odpowiedź na to pytanie zależy od rodzaju działalności, liczby osób oglądających, ilości miejsca i układu.
Artykuł powstał jako inspiracja usługami: https://montaz-anten-wroclaw.com/