Dla skutecznego marketingu cyfrowego ważne jest, aby mieć jak najwięcej kanałów reklamowych. Najpopularniejsze z nich to Google Ads, SEO, sieci społecznościowe i newslettery. Skupienie się na każdym z nich może przynieść coraz większe korzyści przedstawicielowi biznesu cyfrowego. Czasami właściciele stron nie doceniają znaczenia wysyłanie newsletterów. To one pomagają budować i poszerzać listę potencjalnych klientów i docelowych odbiorców. Newslettery mogą również poprawić wyniki SEO. Jeśli osoby, które odwiedzają stronę internetową, szybko ją opuszczają, ich współczynnik odrzucenia rośnie. Określa to również Twoją pozycję w wyszukiwarce Google. Kierując newslettery do docelowych odbiorców i dostarczając im angażujące treści i atrakcyjne oferty, przyciągniesz do swojej strony dodatkowych zainteresowanych użytkowników. Prawdopodobnie pozostaną na stronie dłużej, co spowoduje niższy współczynnik odrzucenia.
Warto wykorzystać ze swoją stronę internetową i zainstalować pole, które będzie zachęcać do subskrybowania odpowiednich wiadomości i ofert. Dzięki nowoczesnej technologii stworzenie takiego pola jest niezwykle proste. Pomoże Ci w tym program do newsletterów. Sprawi on, że wysyłanie newsletterów będzie szczególnie łatwe i wygodne. Jedną z takich platform z wykorzystaniem programu do mailingu jest vivasend.pl. Dzięki niej możesz łatwo zainstalować żądany formularz rejestracyjny na swojej stronie, dostosowując go do odpowiedniej kampanii marketingowej.
Program do newsletterów i treść e–maili
Przemyśl i odpowiedzialnie stwórz treść newslettera. Dzięki programowi do mailingu w platformie vivasend.pl możesz łatwo stworzyć taki projekt, jaki chcesz. Zastanów się, jaką ofertę chcesz złożyć. Mogą to być nowe towary, nowe produkty, promocje, rabaty, wyprzedaże, interesująca informacja na dany temat. Wysyłanie newsletterów przyciąga kilka grup odbiorców – tych, którzy są zainteresowani poradami i tych, którzy chcieliby otrzymać oferty produktów ze zniżką.
Wypróbuj kilka stylów newsletterów, a następnie przeanalizuj, jakiego typu maile były otwierane częściej, które otrzymywały kliknięcia w link. Platforma internetowa vivasend.pl umożliwia zbieranie i analizowanie danych o tym, ile e-maili zostało otwartych, o której godzinie i ile osób kliknęło w dany link.